- GolemRPG http://www.golem.pun.pl/index.php - O podręczniku http://www.golem.pun.pl/viewforum.php?id=6 - Przygoda w podręczniku http://www.golem.pun.pl/viewtopic.php?id=95 |
SolFar - 2008-09-17 17:29:48 |
Jako, że moja obiektywność w tej kwestii siada, mam pytanie do osób tak z rzadka udzielających się na forum ;) W podręczniku powinna znaleźć się jakaś przykładowa przygoda. Jej brak to strzał w własną bramkę dla systemu, ponieważ to właśnie taka przygoda pokazuje jak system widzą autorzy i jak wykorzystują elementy zawarte w grze. |
Niemst - 2008-09-17 18:01:09 |
Szkice wg. mnie są ok. |
SolFar - 2008-09-17 18:06:30 |
Co do perły to w sumie właśnie ją chciałem wrzucic jako pzrykłądową stacje kosmiczną do podręcznika :) |
Doktor - 2008-11-17 18:13:01 |
Powinieneś dać pełną przygodę. Golem prezentuje inny - bliższy ad&d niż fabularnym opisom - system walki. Strona którą podałeś, odnosi się do znanych i stereotypowych systemów, ze zmienioną jedynie mechaniką. Tutaj trzeba pokazać ludziom co i jak. Dlatego lepiej wyjdzie, jeśli dołączona zostanie pełna przygoda, z mapkami i statystykami. W sumie, nawet chodzi mi po głowie jeden pomysł. Nie wiem jednak czy nie byłby zbyt duży próg dla graczy. |
SolFar - 2008-11-21 19:54:02 |
Co masz na myśli pisząc "zbyd duży próg"? |
Doktor - 2008-11-21 22:41:19 |
Rzecz rozchodziłaby się o zniszczenie spaczonego golema. Jednak nie chodzi mi o walkę bezpośrednią. |
Farvus - 2009-02-13 21:38:33 |
Gdybym dopiero zaczynał od RPGów i zabrał się za Golema jako pierwszą grę to wolałbym jakąś pełną przygodę. Przy szkicach byłoby na pewno dużo niejasności. |