Krew, Rdza i Smar...
1. GolemRPG
- GolemRPG
- Geneza
- Fundamenty
- Podstawy mechaniki
2. Tworzenie bohatera
- Łotr jakich mało
- Bohater gracza
- Kreator
-- Wybór rasy
-- Cechy pakietowe
-- Punkty przeznaczenia
-- Punkty wolne
3. Tworzenie drużyny
- Banda najemnicza
- Kreator
-- Koncepcja drużyny
-- Podział zadań
-- Cechy drużynowe
4. Podstawy, czyli to co każdy wie
5. Życie w kosmosie
6. Życie na Edenie
7. Frakcje, czyli ci którzy rządzą
9. Mechanika
- Rozbudowana mechanika testu
- Mechanika walki
- Adrenalina
- Dowodzenie
- Walka społeczna
- Inne rodzaje walki
10. Mechanika magii
- Wypaczanie
11. Bestiariusz
12. Ekwipunek
13. Dodatki
- Przykładowa przygoda
- Czym jest rpg?
- Karty postaci
Offline